Wednesday 2 January 2013

Foto van de Week #1


#1      EXIF: Canon EOS 5DmkII met EF17-40 F/4L USM, 17mm, ISO 50, 20 sec.@ f/11
Van 2013_Landschappen
Foto van Week #1
De Strook bij de Loosdrechtse Plassen 's morgens 8 uur in het donker. Ik was vrij en hoefde gelukkig niet te werken omdat ik 's nachts niet de slaap kon vatten. Heerlijk in de frisse morgen. Ik kwam hier omdat ik in eerste instantie de sloot die tussen de bomen weg loopt wilde vastleggen. Na een paar shots liep ik naar de sloot en zag deze compo. Mijn 17-40 mm schiet in groothoek iets tekort ... ik wil dit graag nog eens iets wijder op 14mm nemen. Voor de lens een Cokin ND8 3-stops gradient filter.

Mijn fotografisch goede voornemen voor 2013 is elke week één actuele 'Foto van de Week' te publiceren.
Het thema is vrij dus landschappen, portretten, architectuur of experimenteel, alles is mogelijk. Ik hoop dat er goede foto's voor mijn portfolio bij zullen zitten.

No comments:

Post a Comment