Sunday 27 January 2013

iTunes 11 downgrading

Na upgrading naar iTunes 11 miste ik de 'coverflow' enorm en kon ik maar moeilijk wennen aan de vernieuwde interface. Ik snap er nog steeds niets van waarom Apple heeft besloten de meest gelikte manier om naar muziek te luisteren en tegelijkertijd door de albumhoesjes te wandelen niet heeft doorgezet in de nieuwste versie van iTunes. Daarom maar besloten om te downgraden naar versie 10.7, f*ck you Apple. Eerst met AppZapper iTunes 11 weten te deleten. Daarna via Pacifist de oudere versie weer geïnstalleerd  Daarna de bibliotheek (met zo'n 35k aan nummers / 230Gb) vanaf december opnieuw bijgewerkt.
Ik ben weer zo blij als een kind ... mijn vertrouwde manier van muziek afspelen en zo lekker handig met afbeeldingen toevoegen met copy/paste links onderin, (de vergrootte albumcover, was ook verdwenen in iTunes11).



No comments:

Post a Comment